onsdag 2 december 2009

JOB reklambyrå, Amanda

Idag anlände jag på luleås tågstation  vid halv åtta tiden imorse, for direkt till pojkvännens lägenhet och slängde i mig lite fil och sedan halvt springandes till JOB Reklambyrå. Jag var trött p.g.a dom inte alls för sköna sittplatserna i tåget och inte så där super jättemycket sömn  satte jag mig på min plats på byrån och packade upp datorn.

Jag började pilla lite på HT- bandy omslaget och mittensidan lite, som jag skulle fixa till litegrann. Men Fredrik som skulle hjälpa mig och lägga lite text på omslaget var ledig idag så jag fortsatte där med Outinens Potatis Illustrationen. 

Senare på eftermiddagen tog Anton (chefen) in mig i ett rum och pratade lite om företaget, det var jätte intressant. Lärde mig grymt mycket bara på det korta mötet. I morgon ska jag börja skriva frågorna och Anton skulle hjälpa mig.

Här är illustrationen iaf:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar