onsdag 2 december 2009

kissie

mjau.

idag 09.30 befann jag min på plats på furulundsgården. öppen förskola var det som gällde, vilket innebär att det är föräldrar som går dit med sina barn för att sjunga, pyssla, leka, äta osv. kameran hade jag lämnat hemma pga. att den inte tillhör mig egentligen, men som tur är hade emelie med sin kamera så det blev minsann några granna kort.

sen har vi även hunnit vara i hemmings på glada laxarna (en slags kör). barnen var helt lyriska över att jag och emelie var där, efteråt fick vi till och med skriva autografer. det känndes inte alls helt fel. ;) hehehe. lyckan över att skriva autografer blev ännu större när emelie plötsligt av misstag ändrade sin signatur till "eminem".

sen mellan halv tre, tre någon gång styrde vi våran kos hemmåt. dagens arbete var avklarat. nästa hållplats: hopplektion på näsvik. CYA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar