tisdag 24 november 2009

JOB reklambyrå, Amanda




Just nu sitter jag hemma hos min pojkvän och hans två sambos. Jag är trött efter en lång dag och efter en trist hockey match där Luleå förlorade.

Men nog om det, som jag skrev igår skulle jag på en fotoshot idag. Dagen började med att jag kom till JOB vid åttatiden och började packa upp datorn. 
Vid niotiden kom Camilla och hennes 10-åriga dotter och hämta mig och vi gick till smedjan, sedan kom en till tjej som jobbar
på vila i smedjan. Camillas dotter och hon från vila satte sig ner och blev tillfixade, från topp till tå, hår och smink. Detta tog typ
tre och en halv timma.

Sedan begav vi oss till en fotograf vid namn Tomas som bodde i Ersnäs. Jag fick agera som "försöksmodell" (för att kolla ljuset)
medans de andra två tog på sig kläder.

Sedan kom jag tillbaka till byrån vid ettiden och fortsatte med HaparandaTornio bandyns spel guide ( arbetet jag hade fått).
Jag drack kaffe och gick hem vid femtiden.

Litet smakprov:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar