fredag 27 november 2009

JOB reklambyrå, Amanda

Igår:
Igår fick jag i uppdrag att sätta in fräscha/nya texter på Norrbottens Länstrafiks nya webbsida (som ej är uppe än). Jag fick även gå till Coop/Konsum  och fota frys/kyl diskar.

Idag: Jag började med att följa med Fredrik till smedjan och se på den nya juldekorationen, sedan for jag och Anton till flygplatssen  för att mäta ett ställe där det skulle sättas dit reklam. Där på flygplatsen såg jag Mimmi, My och Lisse och vi vinkade glatt till varandra, lycka till tjejer!!

Jag fick i uppgift att illustrera en frys/kyldisk och en massa Outinens Potatis varor. Och så hade jag möte med Karin och Jens om mitt omslag och mitten sida till HT- Bandy. Jag måste göra några få justeringar.

men om 45 minuter sitter jag på tåget som tar mig och min vän till Stockholm!
VI SES!!

mvh

//Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar