måndag 30 november 2009

Reklam city - Emma

Ursäkta för bloggtorkan förra veckan! Kan iaf ta och berätta lite vad jag fick göra. I Torsdags fick jag se hur en tråkig dag kunde se ut. Vi skulle sätta upp nya dekaler på en wibax tank (ni vet de här cylinderformade tankbilarna med kemiska produkter i.) Det var inte det lättaste arbetet kan jag säga. Först skulle vi få bort de gamla resterna av dekoren (lim och vinyl). Till detta gick det åt flera rullar papper och säkert en flaska med t-röd. Arbetet pågick från 8 och fortsatte fram till kl. 4, då det var dags för mig att sluta!

I Fredags så skulle vi fixa det sista jobben för i veckan, och hinna posta iväg det innan helg. Några skyltar skulle appliceras och gammal plast skulle slitas bort från några plåtar. De vanliga arbetsuppgifterna helt enkelt.

/Emma

1 kommentar:

  1. Skönt att det gick bra... min man jobbar på Wibax // Kristina

    SvaraRadera